Trwa WIOSENNA WYPRZEDAŻ! Tylko teraz darmowa dostawa i rabaty aż do 70%.

FAQ

Promocje i rabaty


Tak, akceptujemy kartę dużej rodziny. W razie jakichkolwiek pytań zapraszamy do kontaktu, chętnie rozwiejemy wszelkie wątpliwości i pomożemy w dokonaniu zakupu.

Jak najbardziej, w przypadku dużych komplementarnych zamówień udzielamy dodatkowych rabatów. Prosimy o zgłoszenie się do pracowników sklepu telefonicznie lub mailowo w celu wygenerowania odpowiedniego kodu rabatowego.

Łóżka


  1. Czym poszczególne tkaniny różnią się od siebie?

Do obicia naszych łóżek używamy trzech rodzajów tkanin: weluru, flauszu i plecionki. 

  • Welur jest materiałem z grupy eleganckich tkanin pluszowych. Jest miękki, elastyczny i połyskuje, pod wpływem dotyku delikatnie zmieniając odcień. Łatwo utrzymać go w czystości, bo nie wchłania od razu cieczy. 
  • Flausz jest miękką i delikatną tkaniną obiciową o specyficznym splocie i przyjemnej w dotyku strukturze, podobnej do wełny. Jest jednak przede wszystkim bardzo wytrzymały i odporny na mechacenie.
  • Plecionka to materiał o charakterystycznym splocie łączącym dwa różne odcienie nitki. Struktura splotu jest wyczuwalna pod palcami, choć nadal przyjemna w dotyku, a sama tkanina jest niezwykle odporna na przetarcia. 

Tak, próbki tkanin wysyłamy nieodpłatnie. Wejdź w zakładkę łóżka, wybierz model, który najbardziej Ci odpowiada i kliknij przycisk ‘zamów próbki’. 

W naszym sklepie mamy też szeroką ofertę materacy. Jeżeli do wybranego przez Ciebie łóżka potrzebujesz również materaca, wejdź w zakładkę materace, która znajduje się w lewym górnym rogu strony i wybierz odpowiedni rodzaj i rozmiar materaca.

Tak, przy zakupie zestawu łóżko + materac w naszym sklepie otrzymasz dodatkowy rabat, który jest uzależniony od aktualnych promocji i będzie na bieżąco aktualizowany w zakładce promocje.

Tak, łóżko jest dostarczane do Państwa w trzech paczkach o łącznej wadze około 150 kg, dołączona jest także prosta instrukcja montażu.

Tak, na łóżka dajemy 2 lata gwarancji.

Materace


Wszystkie nasze materace dostarczamy zrolowane.

Nasze materace pakujemy próżniowo, dlatego po odpakowaniu są one spłaszczone. Należy odczekać min. 48 godzin, żeby materac mógł się rozprężyć do deklarowanej wysokości. 

Pokrowce można prać w pralce w temperaturze max. 40°C. Należy pamiętać, aby z programu prania wykluczyć wirowanie. 

Częstotliwość prania jest uzależniona od stopnia zabrudzeń. Trzeba indywidualnie ocenić stan pokrowca. Zachęcamy też do używania pokrowca na materac, żeby zabezpieczyć go przed plamami i wchłanianiem cieczy. Taki ochraniacz można kupić w naszym sklepie w zestawie z materacem.

Tak, dajemy 10 lat gwarancji na materac.

Wybór materaca jest kwestią indywidualną, w dużej mierze zależy od osobistych preferencji, stylu życia, wieku, wagi, różnych chorób itd. Zachęcamy do skontaktowania się z naszym specjalistą, który zbierze wywiad i pomoże dobrać odpowiedni materac.

Aby maksymalnie wydłużyć żywotność materaca i zachować jego właściwości, należy go ratować, czyli obracać na drugą stronę — raz na około 2-3 miesiące. Warto też zaopatrzyć się w ochraniacz wodoodporny, dzięki któremu wylane płyny nie będą się wchłaniać w materac. Przy zakupie materaca w naszym sklepie otrzymasz też rabat na ochraniacz w zestawie. 

Jeśli potrzebujesz pomocy w doborze materaca, skontaktuj się z naszym specjalistą, który wybierze najlepszy materac z naszej oferty, dopasowany do potrzeb Twojego dziecka. Materac dla dziecka powinien być dostosowany do jego wieku, wagi i wzrostu. Inny materac polecany jest dla niemowlaka, inny dla pięciolatka, a jeszcze inny dla nastolatka. Jednak warto zwracać uwagę na to, żeby materac był antyalergiczny. Jeśli chodzi o twardość, to powinien mieć średnią — nie powinien być ani za twardy, ani za miękki, żeby zapewnić wciąż kształtującemu się kręgosłupowi odpowiednie podparcie.

Dajemy możliwość testowania materaca przez 45 dni. Po tym czasie można go zwrócić. W przypadku wątpliwości zachęcamy do kontaktu z naszym specjalistą, który jest fizjoterapeutą i na pewno pomoże Państwu dobrać odpowiedni materac, w zależności od osobistych preferencji, stylu życia, wieku, wagi, różnych chorób itd.

Tak, nie jest to dla nas problem, jest to jednak usługa dodatkowo płatna. Zachęcamy do kontaktu telefonicznego lub mailowego, nasz pracownik chętnie odpowie na wszystkie pytania i przedstawi wycenę.

W taki przypadku należy unikać zbyt miękkich materacy oraz tych wykonanych z pianki termoelastycznej, która może spotęgować potliwość. 

Zdarza się, że organizm musi się dostosować do nowego środowiska, zwłaszcza jeżeli znacznie zmieniamy twardość materaca, na którym śpimy. Może to być od kilku do kilkunastu dni.

Wszystkie materace w naszej ofercie są wykonane z najwyższej jakości komponentów.  Ręczymy za jakość naszych materacy, dlatego dajemy na nie 10 lat gwarancji.

Podejmując decyzję o wymianie materaca, trzeba wziąć pod uwagę kilka czynników, nie tylko jego wiek. Należy zwrócić uwagę przede wszystkim na to, czy materac traci swoje właściwości. Jeżeli staje się nierówny lub pianka nie powraca do pierwotnego kształtu, raczej będzie trzeba go wymienić. Decydują też względy higieniczne — materac gromadzi kurz i pot, nawet jeśli jest regularnie odkurzany. Zasadniczo zaleca się użytkowanie materaca od 7 do 10 lat.

Dostawa i zwrot


Czas potrzebny na realizację zamówienia różni się w zależności od produktu — na materace potrzebujemy 3-5 dni, na łóżka 5-7, a na stelaże 14. W tym czasie księgujemy pieniądze, przygotowujemy paczkę i dostarczamy ją.

Tak na testowanie naszych materacy macie Państwo 45 nocy. Istnieje możliwość zwrotu lub wymiany – koszt zwrotu bierzemy na siebie.

Wszystkie nasze materace dostarczane są w formie zrolowanej.

Tak, oczywiście.

Zamówienie i płatności


Zamówienie można złożyć przez naszą stronę internetową. Dodaj wybrane produktu do koszyka, następnie zaloguj się lub złóż zamówienie bez rejestracji. Uzupełnij swoje dane i adres dostawy, a potem wybierz sposób płatności.

Tak, jest możliwość zapłaty za pobraniem. Przy składaniu zamówienia, po przejściu do płatności można wybrać opcję za pobraniem.

W naszym sklepie istnieje możliwość zrobienia zakupów na raty.

Wystarczy dodać produkt do koszyka i w zakładce płatność wybrać ,,raty payu,,.

Zostaniecie Państwo przeniesieni do mobilnego wniosku na stronie banku, gzie zostaniecie poproszenie o wpisanie swoich  danych osobowych.

Reklamacje i gwarancja


Reklamacje można zgłaszać na adres mailowy reklamacje@matinee.pl w treści wiadomości należy opisać problem oraz jeśli jest taka możliwość załączyć zdjęcia uszkodzenia/wady. 

Reklamacje rozpatrujemy w terminie do 14 dni. Jednak zazwyczaj wyrabiamy się dużo szybciej .

Przejdź do kasy
Brak produktów w koszyku!