Poznaj komentarze naszych klientów

Materac Active w pokrowcu kaszmirowym

Polecam materac. Zakupiłam go niecałe 3 miesiące temu. Śpi się wygodnie, produkt zgodny z opisem i bardzo przyjemny kontakt ze sprzedającym.

(Monika B.)
Rodonit

Cieszę się, że wybrałam materac Rodonit. Pianka wysokoelastyczna jest genialna. Zakup przebiegał sprawnie i bezproblemowo.

(Dorota Jaskrawska )
Polecam.

Zdecydowałam się na wybór materaca z pianką termoelastyczną, skuszona odprężeniem i relaksem. Po ponad miesiącu użytkowania mogę potwierdzić, że faktycznie tak jest! Budzę się wyspana. :)

(Dominika Z. )
Udany zakup

Wygodny, wysoki materac. Śpi się bardzo dobrze.

(Adam Tomczak)
Materac Active w pokrowcu kaszmirowym

Polecam materac. Zakupiłam go niecałe 3 miesiące temu. Śpi się wygodnie, produkt zgodny z opisem i bardzo przyjemny kontakt ze sprzedającym.

(Monika B.)

Gwarancja satysfakcji

 

W tworzenie produktów marki Matinee wkładamy pasję i wysiłek. Radzimy się ekspertów, pytamy o zdanie Was – Klientów, zlecamy różne specjalistyczne badania w niezależnych laboratoriach, słowem robimy wszystko, by móc się pod nimi podpisać.

 

Jeśli mimo to, produkt marki Matinee nie spełni Twoich wszystkich oczekiwań, możesz nam go po prostu oddać, a my zwrócimy Ci pieniądze. To nasza Gwarancja Satysfakcji.

 

Na czym ona polega?

Klient ma prawo zwrócić lub wymienić zakupiony w sklepie towar do 30 dni kalendarzowych od daty otrzymania przesyłki.

W tym celu:

- Wypełnij formularz zwrotu / wymiany. Do pobrania tutaj

- Wypełniony formularz oraz paragon bądź fakturę, dostarcz do siedziby naszej firmy pod podany adres:

S&S Group Sp. z o.o.
ul. Młyńska 14
63-600 Kępno
 

- Poinformuj nas mailowo o wybranej przez siebie opcji wysyłki towaru (szczegóły w informacjach dodatkowych)

 

Dodatkowe informacje:

- Klient ma dwie możliwości zwrotu / wymiany materaca. Może wysłać go na własny koszt pod podany przez nas adres lub skorzystać z opcji odbioru przez naszego kuriera. W drugim przypadku klient pokrywa koszt wysyłki w kwocie 99 zł.

- Jeśli zdecydujesz się na odbiór materaca przez naszego kuriera, to odbierzemy go w przeciągu 7 dni od daty zgłoszenia.

- Zwrotu pieniędzy dokonujemy w ciągu 14 dni roboczych, licząc od dnia dostarczenia materaca wraz z pełną dokumentacją (wypełniony formularz, paragon lub faktura)

- Materac powinien być odpowiednio zapakowany, polecamy zachowanie oryginalnego opakowania lub zakapowania w ten sam materiał.

- Zwrotowi / wymianie nie podlegają materace zabrudzone, zarysowane, zamoczone czy też noszące ślady innych uszkodzeń.

- Każdy klient ma prawo do jednorazowego zwrotu / wymiany materaca.

- Zwrotowi / wymianie nie podlegają materaca wykonane na specjalne zamówienie klienta (materace o niestandardowych wymiarach)