Poznaj komentarze naszych klientów

Materac Active w pokrowcu kaszmirowym

Polecam materac. Zakupiłam go niecałe 3 miesiące temu. Śpi się wygodnie, produkt zgodny z opisem i bardzo przyjemny kontakt ze sprzedającym.

(Monika B.)
Rodonit

Cieszę się, że wybrałam materac Rodonit. Pianka wysokoelastyczna jest genialna. Zakup przebiegał sprawnie i bezproblemowo.

(Dorota Jaskrawska )
Polecam.

Zdecydowałam się na wybór materaca z pianką termoelastyczną, skuszona odprężeniem i relaksem. Po ponad miesiącu użytkowania mogę potwierdzić, że faktycznie tak jest! Budzę się wyspana. :)

(Dominika Z. )
Udany zakup

Wygodny, wysoki materac. Śpi się bardzo dobrze.

(Adam Tomczak)
Materac Active w pokrowcu kaszmirowym

Polecam materac. Zakupiłam go niecałe 3 miesiące temu. Śpi się wygodnie, produkt zgodny z opisem i bardzo przyjemny kontakt ze sprzedającym.

(Monika B.)

Znacie to uczucie, kiedy budzicie się rano i macie wrażenie, że nie przespaliście całej nocy? (Choć za wami kilkugodzinny maraton snu.) Przez cały dzień wasze powieki są ciężkie, plecy obolałe, a ziewaniem zarażacie wszystkich dookoła?

Nie przepiszemy Wam lekarstwa na tą dolegliwość, ale podpowiemy jak w 5 krokach polepszyć komfort snu. Zainteresowani?

1. Czy się stoi czy się leży to wygoda się należy.

Jak myślisz, czy aktualnie Twój materac jest dla Ciebie idealny? W prosty sposób możesz to sprawdzić.

Opisz go trzema określeniami. Jeśli Twoja odpowiedź przykładowo brzmi: za miękki, z uciskającymi sprężynami i odkształceniem po prawej stronie, wiesz już, że nie jest dobrze.

Może warto go wymienić? Pamiętaj - na wygodę nie wpływa tylko grubość materaca, ale również tworzywo z jakiego jest wykonany oraz Twoje prywatne preferencje.

2. Świeżość pościeli, nie tylko przy niedzieli.

Kolejnym krokiem do lepszego snu jest … pachnąca poszewka. Przyznajcie sami, że przyjemniej zasypia się w czystej pościeli. W czym tkwi sekret? Być może w aromaterapii. Występują zapachy, które działają uspokajająco i łagodzą stany nerwowe. Spokojnemu snu służy zapach lawendy, jaśminu i rumianku. Wykorzystując tę wiedzę, wybieraj płyn do płukania, który zawiera wspomniane nuty zapachowe.

3. Hot or not? Temperatura ma znaczenie.

W sypialni warto zadbać o odpowiednią temperaturę (o ile atmosfera może być gorąca, to temperatura powinna być umiarkowana). Optymalne warunki do spania to temperatura powietrza między 16 a 18 stopni C. Gdy przekracza ona +20 stopni C, tracimy wilgotność powietrza. Rano, po przebudzeniu odczuwamy zmęczenie i charakterystyczną suchość w gardle oraz jesteśmy opuchnięci. Spokojnemu i zdrowemu snu również sprzyja świeże powietrze. Pamiętaj o tym, by choć na chwilę otworzyć okno i przewietrzyć pokój.

4. Przejdź na ciemniejszą stronę nocy.

Melatonina nie bez przyczyny zwana jest hormonem snu. Steruje ona cyklem dobowym człowieka, a jej wydzielanie uzależnione jest od światła. Noc, a wraz z nią ciemność, sprawia, że zwiększa się ilość krążącej melatoniny we krwi, co naturalnie nas usypia. Wyeliminuj wszelkie źródła światła w pokoju, w którym śpisz; nawet te najmniejsze diody migoczące przy telefonie komórkowym, monitorze komputera czy innych urządzeniach elektronicznych. Jeżeli nie jesteś w stanie tego zrobić, zakładaj przed snem maskę na oczy i ciesz się idealnym snem.

5. Powiedz NIE nowym technologiom.

Można stwierdzi, że nasi przodkowie mieli spokojniejszy sen, niż my. Z prostego powodu, nie posiadali oni urządzeń elektronicznych typu: komputer, telewizor czy telefon komórkowy. Zastanawiacie się, jak te urządzenia mogą wpływać na nasz sen? Powód został poruszony w punkcie wyżej. Współczesne urządzenia elektroniczne emitują niebieskie światło, które naśladuje światło słoneczne. Nadmiar tego światła w późnych godzinach może zakłócić rytm dobowy, ponieważ wieczorem wysyła impulsy do mózgu, że dzień ciągle trwa i należy pozostawać w trybie czujności. Dla spokojnego snu, zrezygnuj przynajmniej godzinę wcześniej z używania laptopa czy telewizji.