Poznaj komentarze naszych klientów

Materac Active w pokrowcu kaszmirowym

Polecam materac. Zakupiłam go niecałe 3 miesiące temu. Śpi się wygodnie, produkt zgodny z opisem i bardzo przyjemny kontakt ze sprzedającym.

(Monika B.)
Rodonit

Cieszę się, że wybrałam materac Rodonit. Pianka wysokoelastyczna jest genialna. Zakup przebiegał sprawnie i bezproblemowo.

(Dorota Jaskrawska )
Polecam.

Zdecydowałam się na wybór materaca z pianką termoelastyczną, skuszona odprężeniem i relaksem. Po ponad miesiącu użytkowania mogę potwierdzić, że faktycznie tak jest! Budzę się wyspana. :)

(Dominika Z. )
Udany zakup

Wygodny, wysoki materac. Śpi się bardzo dobrze.

(Adam Tomczak)
Materac Active w pokrowcu kaszmirowym

Polecam materac. Zakupiłam go niecałe 3 miesiące temu. Śpi się wygodnie, produkt zgodny z opisem i bardzo przyjemny kontakt ze sprzedającym.

(Monika B.)

Darmowa dostawa materacy

 

Koszty wysyłki

Na terenie całego kraju dostawa kurierem jest bezpłatna

Czas doręczenia przesyłki

Dostawa 3 do 5 dni roboczych. Jest to czas potrzebny na zaksięgowanie pieniędzy, przygotowanie paczki oraz jej dostawę.

Gdy przygotujemy Twoją paczkę do wysyłki, powiadomimy Cię o tym w e-mailu lub telefonicznie.

Po opuszczeniu magazynu dostawa zajmuje od 1 do 3 dni roboczych.

  darmowa dostawa

Dostawa łóżka - 150,00 zł

 

 

Koszty wysyłki

Na terenie całego kraju dostawa kurierem wynosi 150,00 zł

Czas doręczenia przesyłki

Każde łóżko jest przygotowane pod indywidualne zamówienia klienta. Czas realizacji zamówienia wynosi ok 2-3 tyg. Łóżko jest wysyłane w elementach, do samodzielnego montażu, Przesyłka składa się od 3 do 4 paczek. Ich ilość zależy od tego, czy w skład zamówienia wchodzi stelaż ( paczka nr 4).

Gdy przygotujemy Twoją paczkę do wysyłki, powiadomimy Cię o tym w e-mailu lub telefonicznie.

Po opuszczeniu magazynu dostawa zajmuje od 1 do 3 dni roboczych.

Przy odbiorze sprawdź przesyłkę

Odbierając przesyłkę od kuriera sprawdź, czy przesyłka nie posiada poważnych uszkodzeń np. mocne roztarganie kartonu, rozcięcie foli. Następnie oceń, czy nie doszło do uszkodzenia zawartości paczki.

Klient nie ma obowiązku przyjęcia przesyłki, gdy produkt ( nie opakowanie) został uszkodzony. A sytuacja powinna zostać opisana w protokole przez kuriera.

W przypadku szkody ukrytej ( widoczna dopiero po odpakowaniu produktu), prosimy o pilny kontakt, gdyż uszkodzenie musi zostać zgłoszone do firmy kurierskiej w terminie 7 dni od dnia przyjęcia przesyłki. W późniejszym terminie, reklamacje wynikające z uszkodzenia produktu w transporcie nie będą uznawane.